Benvinguts!
Sóc una noia castellanoparlant i esctic estudiant el Català.
En aquest bloc posaré textos que han sigut escrits per mi; originàriament en Castellà i després traduïts al Català per mi també; així que aquí llegireu les meves traduccions.
Salutacions per a tothom!!

dijous, 20 de desembre del 2012

Bon Nadal i Feliç Any Nou


Encara que per ara tinc posc lectors a aquest bloc, vull desitjar-els unes felices festes i un pròsper any nou dos mil tretze.
És per això que vull endreçar aquest petit escrit a la gent que es passa per acà per a veure com avança el meu aprenentatge; aixì com a tots aquells que em corregeixen les errades que, com tot estudiant d'una nova llengua, tinc.
Moltes gràcies!!

Vull  trametre, de cor, ell meus millor desigs per a tothom: 
Passeu molt bé en companyia del vostres éssers estimats, fruïu molt però sempre vigilant els excéssos, i que el nou any arribi carregat de tot el millor, en tots els sentits; que pugueu fer realitat tots els vostres propòsits.

Una forta abraçada per a tothom!!









4 comentaris:

  1. Hola Alexandra. Sóc la Lorena, ara ja conec un altre dels teus blogs. M'agrada perquè com tu també vaig aprenent el català a poc a poc. Com ja t'havia dit.
    Et desitjo que passis unes bones festes tu també. I que aquest proper any ofereixi el millor per a tu i els teus. Una abraçada.

    Pd. Puc ajudar-te en un parell de coses que crec que no estan ben escrites?
    -desitjar-els... Per "quiero desearos (a vosotros)" desitjar-vos
    - q'es: que es passa
    - q'em corregeixen:que em corregeixen
    - q'el nou any: que el nou any

    Haig de dir-te que escrius genial per estar aprenent-ho de manera autònoma.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Lorena!!
      Bones festes per a tu tambè, i gràcies per la teva ajuda :D
      Llavors, "que el" "que em" i "que es", no s'apostrofen?
      En el cas de "desitjar-els", em referia a "els" (Aunque por ahora tengo pocos lectores, les quiero desear...)
      La resta, ja està corregit; gràcies!

      Seguim en contacte :D

      Elimina
  2. Bones festes Alegolu, que passis unes bon Nadal i pròsper Any nou

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies Pedro; igualment: Bones festes i feliç cap d'any amb els meus millors desitjos per a tu.
    Salutacions des Lanzarote.

    ResponElimina